Doorgaan naar hoofdcontent

Zomerse outfit

Ik had misschien beter nog een jaartje gewacht om een kindje te kopen. We hadden het zo proberen te plannen (voor zover je dat kan plannen) om een lentebaby te krijgen en in de zomer thuis te zijn en te genieten van mooie dagen. Met dat plannen ging het wel heel vlot, die zomerse dagen waren wat minder. Voor zover ik het me goed kan herinneren heeft het vorig jaar in juni heel veel geregend.

Ondertussen weet ik wel dat zomerse dagen met een baby ook verre van ideaal zijn, dus zo erg vond ik dat niet. En wat zou ik moeten gaan klagen, ik ben nu immers ook thuis. Een lange vakantie, om te genieten, te relaxen, te spelen, te naaien, te ordenen,...

En dat naaien gaat terug eens wat vooruit, zo zalig. Zo kon ik op tijd volgende zomerse outfitjes afwerken. En of ze al van pas zijn gekomen!





Onderling zijn ze combineerbaar tot 4 outfits, maar ik hou het toch bij 2, zo helemaal enkel in het geel of het wit zou het toch ook niet zijn.



Ik maakte 86 en het past perfect. De bloemblaadjes werden eerst vastgezet met vliesofix en daarna langs de rand vastgestrikt.

Patroon: Ottobre kids 3/2016
Stof: madeline de stoffenmadam

Voor vragen rond de maaksels mag je gerust hieronder een berichtje nalaten of mij een mailtje sturen: eefjevanasch@gmail.com
Je kan mij volgen: Bloglovin / Facebook / Instagram / Pinterest /

Reacties

  1. Oooh , zo mooi en lief .
    Prachtige foto's trouwens!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oooh , zo mooi en lief .
    Prachtige foto's trouwens!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een snoesje! Prachtige tenuetjes trouwens! Ideaal voor tropisch (nu toch) België ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Amai, wat een mooie meid!! Leuk dat ze wat te combineren zijn, kan toch wel eens van pas komen als je weg bent en er een beetje teveel gemorst wordt ;)

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen