Doorgaan naar hoofdcontent

Cadeautjes tijd

Gisteren ging deze mama eens weg zonder haar kind. Deze keer was het echter langer dan voorgaande keren. Ik dacht goed voorbereid te zijn, de potjes melk stonden klaar in de frigo, ze had goed gegeten, ze werd al een beetje moe. Toch werd het een redelijk memorabele avond voor de papa. Daarbij ging de melk er heel vlot door, zodat toen ik thuis kwam ik al van op afstand kon horen dat ze even haar mama nodig had. Nota aan mijzelf: nog meer melk voorzien!

Deze mama ging dus eens weg, namelijk naar de blogmeet van Davina. Ondertussen zijn er al enkele verslagen van het evenement gepubliceerd. Misschien zag je de vlaggetjes die we met z'n allen maakte voor Davina wel al passeren.

Wat ik vooral even wil laten zien is het swapcadeautje dat ik maakte voor Stephanie: (de eerste keer dat ik flexfolie gebruikte. Oh wat leuk om te doen!)



Patroon: By eva maria

en ook ontving van Sarah:



Verder wil ik ook graag even stoefen met de stofjes van mijn keuze:


Stof beertjes: droomstoffen
Effen stof: stoffenmie

En even wat bedenkelijkere blikken krijgen met de stofjes van de stoffenruil en voor mijn sew-challenge. Dat wordt echt een challenge, hopelijk met een goede einde en te bewonderen ergens augustus of september.


Alvast bedankt aan Davina voor de organisatie, aan Bieke en Kelly voor de veilige rit heen en terug en aan de sponsors voor de mooie cadeautjes!

Een overzichtje van alle sponsors, in willekeurige volgorde:











































   
Voor vragen rond de maaksels mag je gerust hieronder een berichtje nalaten of mij een mailtje sturen: eefjevanasch@gmail.com
Je kan mij volgen: Bloglovin / Facebook / Instagram / Pinterest /

Reacties

  1. Leuk dat je er was en ik je eens in real life kon ontmoeten. Hopelijk tot een volgende keer, papa leert het wel 😉

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ooh! Was het je eerste keer met Flex? Echt perfect gedaan! Echt enorm bedankt voor het gepersonaliseerde kadootje! Ben hier al aan't stoefen geweest ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen