zondag 19 februari 2017

Voor Berenice

De tijd om mooie bijeen passende babycadeautjes te maken is ver te zoeken, het is meer een mik mak tegenwoordig.

Berenice kreeg al reeds een kleinigheidje (pamperzakje en tasje), maar ze verdiende nog iets extra. We maken daarbij gebruik van reeds getekende patronen, kwestie van onze tijd zo zinvol mogelijk te besteden. Ik haalde het steeds enthousiast onthaalde 'One to hug' weer boven. Ik had nog een leuke beertjes stof liggen en wat overschot fleece dat perfect bijeen paste. En verder moest ik het niet meer gaan zoeken. Stilaan ken ik het patroon van buiten, dit is dan ook de 8e versie die ik maak (9 is ook reeds klaar, voor de lente).

Ik wou eens een poging wagen om de print aan de zijnaden te laten doorlopen, maar dat was toch niet evident. Ik had niet voldoende stof, en nu is de voorkant een beetje raar met wat afgesneden beertjes. Nog een beetje oefenen.





















Als extraatje maakte ik nog een naamslinger, nu ik in het bezit ben van een cameo. Ik moet er nog veel mee oefenen, dus ze kan er maar goed mee zijn.





Stof: stoffenspektakel
Patroon: one to hug, mind the whale

Voor vragen rond de maaksels mag je gerust hieronder een berichtje nalaten of mij een mailtje sturen: eefjevanasch@gmail.com
Je kan mij volgen: Bloglovin / Facebook / Instagram / Pinterest /

3 opmerkingen: