Doorgaan naar hoofdcontent

Vader - dochter twinning

Na het moeder-dochter ge-twinning (klopt dit woord zo?), mocht de papa niet achterblijven!

Het ging weer volgens hetzelfde recept, een coupon stof werd gebruikt voor een titus trui voor papa wollebol en met de overschot werd er een mare-sweater voor baby wollebol gemaakt. Simpel, maar zeker geslaagd.



Het patroon van de titus was al aangepast, dus dat was snel geknipt en in elkaar gezet. Snel = zondagmiddag met een baby dat aandacht nodig heeft.



De mare sweater is ondertussen ook geen onbekende meer.

Beide truien werden al veel gedragen. Ik vind het geweldig om ze in eenzelfde outfit te zien.



En wat kost dat nu allemaal: 

Voor de coupon betaalde ik 35 euro. Er kwam nog wat donkerblauwe stof voor de boorden aan te pas. Dat kreeg ik nog uit restjes gehaald. Verder is er vormband ingestreken in beide truien. Dat gaat telkens sneller op dan je verwacht. Ik gok, nee ik weet het niet meer zeker, dat ik wel een volledig pakje nodig had.

Stof: €35
Vormband: €4,95
Forfait materiaal etc: €4:

Totaal = €43,95 voor 2 stuks



Die triomfantelijke blik...


Patroon: titus trui, la maison victor
               mare sweater, spoetniksels
Stof: coupon Froy and Dind: Madeline de stoffenmadam

Voor vragen rond de maaksels mag je gerust hieronder een berichtje nalaten of mij een mailtje sturen: eefjevanasch@gmail.com
Je kan mij volgen: Bloglovin / Facebook / Instagram / Pinterest /

Reacties

  1. Heel leuk! Froy and dind vind ik idd prachtig, alleen wat prijzig.

    Leuk als je je restjes nog goed kan gebruiken voor je mini

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik wil de man wel met de dochter op de foto zien ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ook wel, maar de man staat niet graag op foto en al helemaal niet op het internet.

      Verwijderen

Een reactie plaatsen