Doorgaan naar hoofdcontent

Maaksels #13: slaapzak zo geknipt 2

Tijdens de zo geknipt sew along challenge kwam ook de slaapzak eens aan bod. Toen ik die maakte was er nog lang geen sprake van baby wollebol. Ik ging hem wel cadeau doen, tot hij klaar was en ik hem eigenlijk zelf wou houden.

Dinosaurussen zijn misschien niet meisjes-achtig, maar daar doen wij niet zo aan mee. Vind ik het mooi, dan doe ik het haar wel aan. Er zijn nog andere manieren om duidelijk te maken dat zij een meisje is. En wat zou het.



Het stofje kocht ik op een uitverkoop, geen idee meer welk merk het was. Het zal ook al lang niet meer verkrijgbaar zijn.

Ik maakte maat 6 maand, eigenlijk net niet zo goed gepast voor baby wollebol. Aangezien september zo warm was had ze geen slaapzak nodig, en ondertussen is hij al iets te krap geworden. Een nieuwe maken zie ik zo direct niet zitten, ik meen me te herinneren dat er best wel wat werk in kroop.
Nu kan ik hem dus wel nog weggeven aan iemand anders, of misschien verkopen. Ze heeft er uiteindelijk maar 3 keer in geslapen. Of misschien hou ik hem toch nog bij, om nog eens naar te kijken later. Ik laat het nog even in beraad.



Ik had wel nog enkele exemplaren voorzien, ik kocht nog 2 andere ritsen op rol, voor eenzelfde maat (kwestie van geen 3 keer een nieuw patroon te moeten tekenen), maar ik vrees dat de ritsen nog wel even zullen blijven liggen. Tot ooit misschien nog eens veel tijd wie weet...

Van een restje maakte ik nog een dalton broekje, dit was wel een babycadeautje, hier kon ik wel afstand van doen.



Patroon: zo geknipt 2
stof: helaas, toen nog niet zo met merken bezig
model: Amélie

Voor vragen rond de maaksels mag je gerust hieronder een berichtje nalaten of mij een mailtje sturen: eefjevanasch@gmail.com
Je kan mij volgen: Bloglovin / Facebook / Instagram / Pinterest /

Reacties

  1. Heel leuk, jammer dat ze er maar kort plezier van heeft!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Weeral prachtig gedaan . Ik zou hem ook niet kunnen weggeven !

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten