Doorgaan naar hoofdcontent

Bloggers for life


De winterperiode komt er weer aan, alsook de donkere koude dagen. Vooral met die donkere dagen heb ik er steeds moeilijker. Gelukkig zijn er ook leuke vooruitzichten bij de winterperiode, de feestdagen, maar ook de 'warmste week', wel gekend ondertussen.

Vorig jaar reeds werd er door een aantal bloggers een leuk initiatief opgezet. Ik heb dat echter ergens van ver-weg-in-zwangerschapsland wel een beetje gevolgd. Allergisch als ik op dat moment was aan alles wat met computer en internet te maken had, liet ik het toch wat aan mij voorbij gaan. Samen met de bevalling is deze allergie gelukkig verdwenen. Nu tracht ik toch een beetje mee te zijn wat er verschijnt op andere blogs.

Nu is er een leuke actie om zelf aan de slag te gaan met enkele gratis patroontjes om zelf naaisels te maken en te schenken aan het goede doel. De kans is groot dat je ze al bent tegen gekomen, mocht dit nog niet het geval zijn, hier vind je de info. 

Een leuk initiatief waar ik graag zou aan meedoen, echter kom ik er amper nog toe om iets te naaien. En als ik naai is het iets snel in tricot voor baby Wollebol (moesten baby's nu eens niet zo snel groeien). En dat is dan in een gestolen uurtje 's morgens omdat vriendlief nog even thuis is om voor baby Wollebol te zorgen. Dar loopt echter ook stilaan op zijn einde, dus zal het nog meer zoeken worden naar een gestolen naai-uurtje. 

Echter zou ik toch graag mijn steentje willen bijdragen. 

Ik loop al een tijdje rond met het idee om via mijn blog ruilacties te houden. Dingen die ik niet meer nodig heb, maar nog perfect bruikbaar zijn, die vooral niet weg te gooien of proberen te verkopen, maar te ruilen. Dus bedacht ik mij dat ik misschien wel op deze manier mijn bijdrage kan leveren. Ik heb zo enkele kooppatroontjes liggen die ik niet meer gebruik. Misschien ben jij wel geïnteresseerd in een patroontje en zie jij het zitten om in mijn naam een naaisel te maken en dan te schenken. 

Dus heb je interesse in een van volgende patroontjes en heb jij wel even tijd om te naaien, stuur me dan zeker een mailtje: eefjevanasch@gmail.com. Je maaksel in ruil voor het patroontje toon ik dan graag later op mijn blog. Ik hoop dat er iemand geïnteresseerd is, dat zo de patronen nog hun nut hebben en ik toch ook een beetje mijn steentje kan bijdragen.

Zwangerschapskleedje: ik maakte dit. --> gereserveerd.

Zwangerschapsbroek, dit patroon is nog niet open geweest.

Een damesbroek met blinde rits in de zijnaad.

Baby allerleitjes: slaapzak, slab, voedingskussenhoes, knuffeltje, handdoek.
(Indien meerdere geïnteresseerden is de eerste die reageert de eerste die wordt gecontacteerd)

Je kan mij volgen: Bloglovin / Facebook / Instagram / Pinterest /

Reacties

  1. Ik had helaas ook maar net tijd om drie zaken te maken, maar vanaf morgen start de veiling dus misschien kan je daar aan deelnemen

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten