zondag 11 september 2016

Wat ik nu allemaal maakte uit 11 meter stof maaksels #7

Hier schreef ik over de ontdekking van de stof die ik ging gebruiken voor de suikerbonen traktaties en ik uiteindelijk 11 meter stof in voorraad had liggen. Een aantal dingen die ik er mee maakte liet ik al zien, zoals de zakjes voor de individuele traktaties, de plooidoosjes voor de traktaties op het werk en de knuffelrups. Maar uiteraard maakte ik wel meer met al die meters stof.

Dekentje























Toiletzakjes/speelgoedopbergers (ik maakte er 7!)







Patroon: zo geknipt 2


Luierzak


Patroon: zelf getekend


Zakdoekdooshoesje


Patroon: zo geknipt 1


Slabbetjes


Patroon: geen idee meer, vermoedelijk via pinterest, er zijn hier patroontjes genoeg voor beschikbaar.


Tutlintjes








Patroon: een rechthoek 2 keer dubbel gestreken en met een stukje biaislint tussen toegestikt.


Een Tasje



Patroon: zo geknipt 1


Speelkubussen










Patroon: vierkantjes van 12x12 cm


Patroongewichtjes



Patroon: Hier

Dit is nog niet alles dat ik maakte, maar wel het voornaamste.
Oh ja, ik heb nog wat stof liggen. Ik wist even niet goed meer wat er nog mee te maken. Nu kan ik er later, als ze groter is nog een aantal dingetjes maken die ze zelf kan kiezen dan..

Voor vragen rond de maaksels mag je gerust hieronder een berichtje nalaten of mij een mailtje sturen: eefjevanasch@gmail.com
Je kan mij volgen: Bloglovin / Facebook / Instagram / Pinterest /

1 opmerking: