dinsdag 14 juni 2016

Mollie jurkje #2

Na het eerste mollie jurkje in maat 56, maakte ik een 2e in maat 62, om zeker te zijn dat er eentje zou passen. Ook bij deze versie verving ik de rits achteraan door dunne plastieken drukknoopjes. Verder volgde ik wel het patroon.

Het zit ruim, maar vooral de halsopening is zeer ruim, een beetje te, maar dat kon ik op voorhand niet weten natuurlijk.




Stof kocht ik bij Georgette in Sint-Niklaas, net dezelfde stof als het voorbeeldjurkje in la maison victor zelf. Ik vond dat direct een mooi stofje. Het is een zeer dun stofje, het kreukt wel enorm. Maar het is vooral zeer feestelijk, toch door het gouden lintje. Oh, I like a little touch of bling!


Patroon: mollie jurkje: la maison victor
Stof: cloud 9 georgette
Model: Amélie
Foto's: Mijzelf

Je kan mij volgen: Bloglovin / Facebook / Instagram / Pinterest /
Je kan mij mailen: eefjevanasch@gmail.com

3 opmerkingen:

  1. Prachtig jurkje :)
    En keischattige foto's ♡

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo'n klein prinsesje mag wel wat bling hebben ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi kleedje , past perfect bij dat kleine wollebolleke !

    BeantwoordenVerwijderen