zaterdag 14 mei 2016

Een knuffelrups voor Amélie

Het thema van de geboorte van onze dochter is een rups, omdat dit het hoofdthema is van de stof die ik koos voor haar geboortesuiker (een rups wordt ooit een mooie vlinder...). Om het geheel wat op te fleuren ging op zoek naar patroontjes met rupsen.



Toen zag ik op Facebook een zelfgemaakte knuffelrups passeren. Ik moest en zou dat ook maken. Het koste me wat moeite om het patroon terug te vinden, maar uiteindelijk kwam ik er achter dat het uit het boek 'lappenpoppen maken', kwam (Rosalie Quinlan en Melanie Hurlston). Het boek werd onmiddellijk besteld.




Ik volgde niet helemaal de afwerking die ze in het boek gebruiken, omdat ik het op mijn manier, zoals ik het geleerd heb, makkelijker en beter vond.

Ik ben er wel heel blij mee, ik vind de rups zeer geslaagd. Het is een echte eye-catcher bij haar doopsuiker en hopelijk later ook op haar kamer.

stof: camelot
patroon: lappenpoppen maken', (Rosalie Quinlan en Melanie Hurlston)




Je kan mij volgen: Bloglovin / Facebook / Instagram / Pinterest /
Je kan mij mailen: eefjevanasch@gmail.com

3 opmerkingen:

  1. Heel mooi, daar gaat ze veel
    Plezier aan hebben! Ook leuk idee om cadeau te geven.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk exemplaar, lijkt mij niet simpel om te maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. heel tof! lijkt me wel leuk dat de eye catcher bij haar doopsuiker ook kan gebruikt worden nadien

    BeantwoordenVerwijderen