zondag 13 maart 2016

Wat ik cadeau gaf voor Elise

Er was afgelopen najaar nog een baby geboren die enkele zelfgemaakte cadeautjes kreeg en dat nog niet geblogd werd. Dus bij deze maak ik dat even goed.


Ik bleef, door de vele baby's op dat moment, hangen bij de gekende succesrecepten: one to hug (nog de versie uit zo geknipt 1), een camperzakje, wat slabbetjes en nog een paar gebreide sandaaltjes.

Stof komt van Nostex. Voering van het jasje is een is een witte fleece.





Je kan mij volgen: Bloglovin / Facebook / Instagram / Pinterest /
Je kan mij mailen: eefjevanasch@gmail.com

3 opmerkingen:

  1. oh wat schattig! je dochter heeft veel geluk met zo'n mama (ik ga er toch van uit dat zij ook zo'n jasje krijgt :p )

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Awel, voorlopig nog niet. Ik heb zoveel kleertjes te leen gekregen en daar zitten al een stuk of 6 jasjes tussen. Nu dat het patroon wel beschikbaar is in grotere maten zal het er zeker wel van komen, tegen de winter aan misschien.

      Verwijderen