Doorgaan naar hoofdcontent

'One to hug' voor Fons

Babyboom: cadeautjes maken! Ja sorry, het lijkt alsof ik in herhaling val.

Voor Fons maakte ik het gekende jasje uit 'zo geknipt 1' met een stofje van soft cactus.












Van de restje maakte ik nog de gekende zeversjaaltjes en enkele schouderdoekjes.


Ik had eerder al een truitje gebreid.
Aangezien wij een meisje verwachten zou het hier toch maar in de kast blijven liggen. Ik vond het wel een stoer truitje en gaf het met veel plezier cadeau.


Het geheel werd vervolmaakt met schoeisel dat ik hier al eens liet zien.


Je kan mij volgen: Bloglovin / Facebook / Instagram / Pinterest /
Je kan mij mailen: eefjevanasch@gmail.com

Reacties

  1. Die kleine jongen zal stralen... Stuk voor stuk mooie cadeautjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo zo schattig!
    Vooral het jasje. Dat had ik niet echt in het stofje gezien, maar vind het echt fantastisch.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten