Doorgaan naar hoofdcontent

Tablethoes uit zo geknipt! 2

De tablet hoes, ook een project uit zo geknipt 2, kon ik zeker gebruiken en werd hier al een hele tijd geleden gemaakt. Aan de riddercape heb ik mij nog niet gewaagd, om de eenvoudige reden dat ik niemand in mijn omgeving heb die dit kan gebruiken.


ivm de tablethoes:

Het is wat meten en rekenen en opletten dat er geen fouten worden gemaakt. Ik had het op tijd door waar ik verkeerd zat. Ik wou per se dit stofje gebruiken, een fat quarter van kokka, gekocht in nunonya in Barcelona. Ik wou hier per se iets kopen, maar het zijn geen goedkopen stoffen, vandaar een fat quarter. Het patroon paste juist op mijn stukje stof.



Bij afwerking bleek er toch ergens iets verkeerd te zijn gelopen, mijn tablet past er wel goed in, maar sluiten is moeilijker. Ik moet er nogal goed aan trekken. Een volgende keer zou ik de velcro omwisselen en de zachte kant op de grote flap stikken. Deze flap blijft al sneller ergens op liggen en is zo al overal blijven inhaken.

Ik vind het absoluut gebruiksvriendelijk en ben blij met mijn eigen exemplaar.






Je kan mij volgen: Bloglovin / Facebook / Instagram / Pinterest /
Je kan mij mailen: eefjevanasch@gmail.com

Reacties