zondag 27 september 2015

Rokjesweer

2 jaar geleden had ik mij voorgenomen om wat vaker een rokje of een kleedje te dragen, om niet steeds die gemakkelijke jeansbroek uit de kast te halen. Op het werk draag ik steeds een broek, dat werkt gemakkelijker (zorgsector). En dan is het al snel een gewoonte om die broek in het weekend verder te dragen.


Nu de dagen wat kouder worden, moet ik er echt aan denken om een rokje uit de kast te halen. Met het mooie zonnige weekend is er ook geen enkel excuus om die broek te dragen. Met een panty eronder is het warm genoeg. En een rokje maakt het voor mij direct wat feestelijker.

Ik realiseerde mij dat ik het rokje dat ik momenteel draag, nog niet eens op mijn blog heb laten zien. Dus is het een beetje van 'nu, of het hoeft niet meer', het is echt een zomers rokje. Met dit weertje kan dit hier nog wel net laten zien denk ik.

Ik heb er trouwens vele leuke foto's van, tussen de ezeltjes... (het was toen volop voorjaar, dat zie je wel op een bepaalde foto).






Patroon: knip
Stof: scapa stockverkoop
Foto's: Lotte

Je kan mij volgen: Bloglovin / Facebook / Instagram / Pinterest /
Je kan mij mailen: eefjevanasch@gmail.com

6 opmerkingen:

  1. Knappe rok en die voorjaarsfoto is hilarisch !
    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. superleuk! een lengte die ik zelf niet draag (altijd iets korter) maar hij staat je super

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Van mij mag jij ook zomerrokjes in de winter laten zien ;) Mooi!

    Heerlijk rokjesweer was het nog, en vandaag ook nog. Ik durf zelfs nog zonder panty's, ik laat die kriebeldingen nog zolang mogelijk in de kast :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die is su-per mooi !!! Daar ben ik echt jaloers op, zelfs als rokjes-hater!

    Liefs x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Supermooi! En die eerste foto ... die zou zo uit de boekskes kunnen komen!

    BeantwoordenVerwijderen