Doorgaan naar hoofdcontent

Een hemdje voor Lenno

Wat is het fijn dat er zo'n grote variatie van projecten staat in het leuke naaiboek, 'zo geknipt 2'. Allemaal leuke dingen voor zowel voor kinderen als voor volwassenen. In september worden de stoere kleinsten onder ons verwend, met een chique hemdje.



Toen de moeder van Lenno mij vroeg om een kort zomers broekje voor hem te maken vervolledigde ik zijn outfit met een stoer hemdje.

Ik maakte dit hemdje in mei al, zodat hij het in de zomer kon dragen. En daarbij was ik dan ruimschoots op tijd met de opdracht van september. Het is bijna niet te geloven dat het nu al zo ver is, wat vliegt de tijd



Om het hemdje te maken heb je wel wat tijd nodig. Even dacht ik dat er iets verkeerd ging, ik zag niet onmiddellijk waar het naar toe ging, maar het beste is om gewoon de verschillende stappen te volgen, en dan kom je er wel uit.

Patroon: stadskledij: zo geknipt 2
Stof: soft cactus
Model: Lenno
Foto's: Gert Van Looy

Je kan nog steeds meedoen met mijn zomeruitdaging, want ja, de zomer is nog niet helemaal gedaan.

Je kan mij volgen: Bloglovin / Facebook / Instagram / Pinterest /
Je kan mij mailen: eefjevanasch@gmail.com

Reacties

  1. Wat een lief hemdje op een lief kereltje. Mooi op tijd klaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi gemaakt!
    Dat hemdje wou ik eens uitproberen als babykleedje door het iets langer te tekenen. :-)
    Bedankt voor de waarschuwing, dan moet ik niet panikeren als ik het even niet goed zie komen, geduld hebben is dus de boodschap?!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. oh, supercute!!!!
    Heel geslaagd, wat typ ik... 100% tof!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel erg mooi! En supertoevallig, maar de voorbije weken heb ik aan hetzelfde patroontje gewerkt. Ik zal binnenkort ook eens werk maken van mijn verhaal ;)
    Wat bij mij minder goed gelukt was, was het laten aansluiten van de kraag op de hoek van de voorpanden. Ik zie dat dat bij jou beter is. Maar toch ben ik ook nog tevreden :)

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten