donderdag 10 september 2015

A splash of color

Nadat ik mijn eerste grote haakproject, mijn sprei, had afgewerkt, zocht ik naar iets nieuws. Ik was hier een daar op internet een mooie gehaakte zak tegengekomen. Ik was gefascineerd door het patroon en de vele mooie kleurcombinaties.

Ik ben toen naar de handwerkwinkel geweest en heb op goed geluk een hoop bolletjes katoen in allerlei mooie kleurtjes gekocht.




Het was volop de periode van de revival of 'the granny squares'. Dus ik ging een zak maken met die leuke vierkantjes. Halleluja, wat een werk. Want vele kleurtjes betekent ook vele draadjes om in te stoppen.

Oorspronkelijk ging ik er een breitas van maken. Als ik er mijn priemen wou insteken moest hij wel heel groot worden, daar ben ik na een tijdje ook van afgestapt. Nu is het een van mijn voorraadzakken van wol geworden.


Ik heb voor de binnenkant de tas gevoerd met de overschot aan stof van onze gordijnen. Om alles te verstevigen verknipte ik enkele placemats. Ik kocht een rits en kreeg die er op een of andere manier toch in verwerkt. Ik had niet verwacht dat ik zo makkelijk door het ritslint kon haken.

Patroon: klassieke granny square
Katoen: Huis Inge Goderis
Foto's: Lotte


Pssst, doe je nog een laatste keer mee met mijn zomerchallenge?

Je kan mij volgen: Bloglovin / Facebook / Instagram / Pinterest /
Je kan mij mailen: eefjevanasch@gmail.com

2 opmerkingen:

  1. Deze is zoooooo mooi!!! Ben serieus onder de indruk! Het ziet er inderdaad uit dat het veel werk vraagt, maar amai, wat een resultaat!!!

    BeantwoordenVerwijderen