dinsdag 1 september 2015

1000-vragen challenge: week 11

Het is dinsdag, dus een nieuwe 1000-vragen challenge post. Zoals gezegd ga ik een heel zomer door, en officieel is deze nog steeds bezig. Ik zal na deze vraag dus nog 2 andere vragen beantwoorden. Leg me gerust nog is het vuur aan de schenen.

Deze week echter een vraag met een kort antwoord, van Kate Creatief (bezorg je me je adres, dan krijg je iets toegestuurd):


Wat is de laatste musical die je hebt gezien:

Veel musicals heb ik nog niet gezien, ik ben geen uitgesproken fan van het genre, maar ik zit er niet mee in om een te bezoeken.

En waar kan dat beter dan in Londen. Ja, de laatste musical die ik zag was in Londen, Les Misérables. Dat was net na kerstmis, 2 jaar geleden. Met mijn ouders, broers en het vriendje gingen we enkele dagen naar Londen, oh wat kom ik daar graag. Het was, ondanks dat het winter was, zalig weer, zonnetje, helemaal niet te koud. We hebben veel gezien, leuk geshopt, en de avond werd dus afgesloten met de musical.

Ik had de film nog nooit helemaal gezien, maar het was helemaal niet moeilijk om het verhaal te volgen. De zang was werkelijk prachtig. Het was een mooie afsluiter.

                                    

Wil jij mij ook uitdagen: laat hieronder een reactie na met een getal tussen 1 en 999*, dit kan tot en met vrijdag 18.00u. Uit al de reacties, trekt at random dan 1 vraag waar ik de volgende dinsdag op antwoord. Deze challenge loopt een hele zomer lang. De nieuwe vraag wordt op vrijdagavond bekend gemaakt op mijn facebookpagina en instagramaccount.

Als dank voor jullie reacties krijgt diegene van wie ik de vraag trek een cadeautje van mij.

Volg mij: bloglovin en/of Facebook en/of instagram
Volg Stephanie: bloglovin en/of facebook en/of instagram
Volg Tamara: bloglovin en/of facebook

* vraag 1, 26, 27,  37,  45, 159, 399, 458, 827, 912 en 921 zijn al geweest.

4 opmerkingen:

  1. 999
    Mijn laatste musical was 1418 echt waw. En zo goed geacteerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat klinkt ook geweldig :) Zeker zo in de sfeer van Kerstmis!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Eefje, heb pb gestuurd via Facebook. Je kan ook mailen naar catfoul71@gmail.com.

    BeantwoordenVerwijderen