Doorgaan naar hoofdcontent

Tutaaa tutaaa, daar is de brandweer!

Er werd een klein jongetje gedoopt. Hij kreeg al zelfgemaakte cadeautjes bij zijn geboorte, maar ook nu verdiende hij iets. Ik maakte onder andere deze brandweerwagen.






Het is weer zo een geval van een boek van 'ik kon hem echt niet laten liggen'. Deze keer heb ik het over 'Autootjes haken' van Christel Krukkert. Ik koos voor de brandweerwagen, lekker stoer. De verhoudingen klopten niet helemaal bij mij, soms heb ik wat straffer gehaakt dan anders geloof ik. Daardoor staan de wielen wat naar binnen gekeerd. Maar ik vind hem zelf toch heel leuk. Ik wil hem zeker nog is maken (zoals ik alles graag nog is maak), evenals al de andere autootjes uit het boek. Maar wanneer moet ik dat doen?





Ik amuseerde mij ook met het trekken van de foto's, met enkele oude ventjes van playmobile van mijn broers probeerde ik een leuke scene te creëren. Geslaagd?

Patroon: autootjes haken van Christel Krukkert
Wol: katoen van Veritas en Huis Inge Goderis
Foto's: Eefje met assistentie van Ingrid

Je kan mij volgen: Bloglovin / Facebook / Instagram / Pinterest /
Je kan mij mailen: eefjevanasch@gmail.com

Reacties

  1. Leuke brandweerwagen :-)! Toffe foto's ook!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuk :-) Lenno gaat hem op zijn kamer zetten:-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mr Gielemans zou zeggen: dat is supercoooool! :D Echt leuk gedaan en ja hoor, die foto's zijn heel plezant geworden!!

    Groetjes,
    Tamara

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo ontzettend tof, zeg!! Knap gemaakt, zowel de brandweerwagen als de foto's!!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen