zondag 23 augustus 2015

La grande finale...

Goedemorgen allemaal, terwijl deze post online komt lig ik hoogstwaarschijnlijk nog te slapen, te bekomen van een lange allicht warme dag van feesten. Maar ik kan niet langer meer wachten om jullie het uiteindelijk resultaat te laten zien.

Het was gisteren namelijk eindelijk zo ver, de trouw van de schoonzus.

Enkele maanden geleden begon ik in de naailes reeds aan de voorbereiding van mijn eigen outfit, ik wou zelf een feestelijk kleedje maken. Jullie konden deze vorderingen volgen in enkele posts. En nu het feest achter de rug is mag ik het eindelijk publiek maken, de aan-foto's waar een aantal mensen  toch wel benieuwd naar zijn denk ik.

Bij deze, een hoop foto's van mijn kleed, omdat ik er toch trots op ben!









Wat denken jullie, de moeite van de vele uren, om toch maar 1 dag te dragen? Want dat ik dit kleed niet zomaar ga aandoen op een doordeweekse dag, of op een zondag is wel redelijk zeker, daarvoor vind ik het net iets te feestelijk en te opzichtig.

Je kan mij volgen: Bloglovin / Facebook / Instagram / Pinterest /
Je kan mij mailen: eefjevanasch@gmail.com

8 opmerkingen:

  1. Wauw ! Staat je reuzegoed Eefje !
    Nog dragen hoor, dress it down met een lange golf (vest, cardigan, ... ik ken het juiste woord eigenlijk niet en laarzen, dan kan het toch echt wel voor gewone dagen ? !
    Liefs!
    Ik vind je topje uit vorige post ook super !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. dat is idd een feestelijk kleed!
    Je blinkt in je vel :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Terecht trots! Het is prachtig en het blauw staat je geweldig.
    Een echt fotomodel!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat is misschien het nadeel van zo'n gelegenheid en zo'n jurk.... maar het is meer dan de moeite!!! Je mag zo trots zijn dat je dit gemaakt hebt!! Je hebt de hele dag kunnen stralen en je kan erop blijven terugkijken...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw, echt mooi! Ik hoop dat je ze ooit nog eens kan dragen, al die moeite die je erin hebt gestoken.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooie jurk en zo knap dat je dat zelf gemaakt hebt! De kleur flatteert je ook enorn! Ik vind het in ieder geval meer dan de moeite waard. Immers, een trouwfeest, daar mag je al eens een keer iets speciaals voor doen he :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooie jurk en zo knap dat je dat zelf gemaakt hebt! De kleur flatteert je ook enorn! Ik vind het in ieder geval meer dan de moeite waard. Immers, een trouwfeest, daar mag je al eens een keer iets speciaals voor doen he :-)

    BeantwoordenVerwijderen