dinsdag 4 augustus 2015

1000-vragen challenge: week 7

Het is dinsdag, dus een nieuwe 1000-vragen challenge post van StephanieTamara en mijzelf, met een zeer uitdagende vraag deze week. Carla, bezorg je ons nog je adres voor je attentie?


Met wie kun je het best opschieten?

Een redelijke intieme vraag alweer, waar enige tact misschien wel bij nodig is. En best wel moeilijk, want moet je 1 iemand kiezen? En wat is dat juist, 'het best opschieten'? Is dat je veel tijd met elkaar doorbrengt, is dat iemand waarmee je nooit ruzie maakt, is dat iemand waarmee je veel plezier kunt maken, of is dat iemand die je altijd mist? Volgens mij is dat toch moeilijk te definiëren, het beste opschieten met elkaar, want je kan heel goed overeenkomen met iemand, en er toch ook klinkende ruzie mee maken.

Als je een partner hebt zou dit de persoon moeten zijn die je hier vernoemt, maar als je lang bij elkaar bent, heb je zeker ook periodes waar het minder goed gaat, wat niet wil zeggen dat je niet bij elkaar blijft, maar op dat moment heb je misschien meer aan een goede vriend/vriendin, of je familie.

Het lijkt mij dat deze vraag heel erg tijdsgebonden is ook. En dat de persoon die je als antwoord geeft op deze vraag, niet je hele leve dezelfde persoon is.

Ben ik de vraag nu wat aan het omzeilen? Ik ben mijn antwoord wat aan het indekken. En het voor mijzelf wat aan het plaatsen.

Wie ik hier momenteel zou vernoemen is dan toch mijn vriend. Ik denk dat we wel ingespeeld zijn op elkaar, qua samenwonen en alles draaiende te houden. We maken plezier, maar evengoed kan ik hem soms, zoals ze dat mooi zeggen, achter het behang plakken, en hij mij waarschijnlijk ook! Gelijk dat dat bij iedereen wel is zeker?

Vinden jullie dit ook een moeilijke vraag om te beantwoorden?

                                    

Wil jij ons ook uitdagen: laat hieronder een reactie na met een getal tussen 1 en 999*, dit kan tot en met vrijdag 18.00u. Uit al de reacties, van ons 3 samen, trekt at random dan 1 vraag waar wij de volgende dinsdag op antwoorden. Deze challenge loopt een hele zomer lang. De nieuwe vraag wordt op vrijdagavond bekend gemaakt op mijn facebookpagina en instagramaccount.

Als dank voor jullie reacties maken wij een cadeautje voor jou. Als je mij volgt krijg je van mij een attentie, als je Stephanie volgt krijg je van haar ook een attentie, net zoals bij Tamara, dus driedubbele leuke post! Volg je maar 1 van ons dan krijg je enkel de attentie van die persoon, dusssss, liken maar!

Volg mij: bloglovin en/of Facebook en/of instagram
Volg Stephanie: bloglovin en/of facebook en/of instagram
Volg Tamara: bloglovin en/of facebook

* vraag 1, 45, 159, 399, 458, 912 en 921 zijn al geweest.

Het is je misschien opgevallen dat ik Saskia niet meer heb vernoemd, zij maakt de keuze om hier te stoppen met de challenge. Het was leuk dat je meedeed en fijn je te leren kennen! Wie weet komen we elkaar ooit is ergens tegen.

Je kan mij volgen: Bloglovin / Facebook / Instagram / Pinterest /
Je kan mij mailen: eefjevanasch@gmail.com

4 opmerkingen:

  1. ik vond het ook heel fijn om mee te doen! ik ben blij dat ik je 'ken'! succes nog met de komende vragen. ik wil wel eens je antwoord op vraag 14 weten!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik wil iedereen wel eens achter het behang plakken, zelfs mezelf :D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Vraag 26 ;-) Elke week opnieuw tot ze eindelijk eens komt :-)

    BeantwoordenVerwijderen