Doorgaan naar hoofdcontent

1000-vragen challenge: week 10

Het is dinsdag, dus een nieuwe 1000-vragen challenge post van StephanieTamara en mijzelf, met deze keer een vraag van Saskia, die tot voor kort ook deelnam aan deze challenge.

Gelukkig is het deze week een gemakkelijke vraag waar ik niet veel over te zeggen heb, aangezien het een heel druk weekend was en ik nog steeds wat aan het bekomen ben.


Koop je vaak bloemen:

Euhm, neen, niet echt.
Toch niet als het over een bos bloemen gaat, die kan ik zeker op 1 hand tellen. Meestal kopen wij planten. Alleen maar omdat het langer houdt dan een bos bloemen. Het staat wel heel mooi een boeket snijbloemen, maar als je er maar een week geniet kan van hebben is het soms wel zonde van het geld.

Wat ik wel soms doe is een bloem uit onze tuin in huis zetten, vooral als de seringen in bloei staan. Veel andere bloemen hebben wij helaas niet in onze tuin staan.


Heb ik een lievelingsbloem? Goh, daar heb ik eigenlijk nog nooit over nagedacht. Hier staan bij ons in huis een aantal orchideeën, uiteraard vind ik dat mooie bloemen. Ik heb niet echt een uitgesproken voorkeur voor een bepaalde bloem. Als ik toch iets moet kiezen zou ik waterlelies zeggen.


Hebben jullie een lievelingsbloem?

                                    

Wil jij ons ook uitdagen: laat hieronder een reactie na met een getal tussen 1 en 999*, dit kan tot en met vrijdag 18.00u. Uit al de reacties, van ons 3 samen, trekt at random dan 1 vraag waar wij de volgende dinsdag op antwoorden. Deze challenge loopt een hele zomer lang. De nieuwe vraag wordt op vrijdagavond bekend gemaakt op mijn facebookpagina en instagramaccount.

Als dank voor jullie reacties maken wij een cadeautje voor jou. Als je mij volgt krijg je van mij een attentie, als je Stephanie volgt krijg je van haar ook een attentie, net zoals bij Tamara, dus Driedubbele leuke post! Volg je maar 1 van ons dan krijg je enkel de attentie van die persoon, dusssss, liken maar!

Volg mij: bloglovin en/of Facebook en/of instagram
Volg Stephanie: bloglovin en/of facebook en/of instagram
Volg Tamara: bloglovin en/of facebook

* vraag 1, 26, 27, 37, 45, 159, 399, 458, 912 en 921 zijn al geweest.

Reacties

  1. Ik ga nog eens voor 109 ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een toeval... Ben geen bloemenmadam maar koop voor mijn moeder wél al eens een plant... en ik probeer nog eens vraag 827.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ga ook nog eens een poging doen... 634

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen