Doorgaan naar hoofdcontent

Uitslag give-away

Aan iedereen die een reactie gaf, dank je wel! Heel fijn! Ik zou wel aan iedereen iets willen geven, maar daar heb ik helaas geen tijd voor, om zoveel cadeautjes te maken. Ik vond het wel heel leuk om te doen, dus dat ga ik zeker nog is doen. Ik heb geen kleine onschuldige hand, dus heb ik aan mijn vriend gevraagd om naampjes te trekken, hij volgt dit hier allemaal niet zo en kent jullie niet, dus is dat ook wel eerlijk.


De winnaars:

Voor tasje 1


Voor tasje 2


Voor tasje 3


Sylvia en Gerda, sturen jullie mij een mailtje met het adres van een postpunt in jullie buurt (is iets goedkoper om te sturen), en dan stuur ik het zo snel mogelijk op. Evi, dat van jou breng ik dan wel mee, je weet wel è.

Als ik volgende week zondag, 19 juli nog geen reactie heb gekregen wordt er een nieuwe winnaar gekozen.

Je kan mij volgen: Bloglovin / Facebook / Instagram / Flickr / Pinterest / Twitter

Reacties

  1. Jippie :-) Jippie :-) Ik vertrek deze week op reis maar ik zie je op de doop van onze kleine man :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen