Doorgaan naar hoofdcontent

Tatanne

De verzameling naai- en handwerkboeken begint hier bij mij stilaan redelijk uitgebreid te worden. Ik probeer dit wat in te perken en niet alle boeken, die mij leuk lijken, te kopen. Maar ik heb wel een zwak voor leuke naaiboeken, en nog meer als het over tassen gaat.

Ik twijfelde, even maar, toen het boek 'de tas van Annelies' uitkwam. Tot ik dit patroon zag. Dit is helemaal mijn ding. Ik moest deze zeker is maken, dus ben ik toch maar gezwicht.

Het duurde nog even voordat ik er tijd voor had. Het was wat puzzelen met de vele patroondelen. Het boek geeft 1m stof aan als nodig voor de buitenzak, maar daar kwam ik net niet mee toe. Mijn stof was maar 1,40m breed. Dus moest ik enkele linten in een andere kleur doen dan ik had bedoeld.

Ik ben er blij mee. De zak is heel ruim, ik kan veel meenemen, maar ik moet soms wel even zoeken voor ik vind wat ik nodig heb, ondanks de 3 binnenzakken die ik toevoegde.






Als er een 2e versie komt, en die kans zit er wel in, dan ga ik wel proberen te werken met een ritssluiting.

Er staan nog andere leuke patronen in het boek, maar voorlopig heb ik er geen op mijn directe planning staan.

Patroon: tatanne uit 'de tas van Annelies'
Stof + fournituren: stoffencircus

Je kan nog steeds meedoen met mijn give-away en ook nog met mijn uitdaging, laat hier een nummer na tussen 1 en 999.

Je kan mij volgen: Bloglovin / Facebook / Instagram / Pinterest /

Je kan mij mailen: eefjevanasch@gmail.com

Reacties

  1. Heel leuke tas! Ik heb al zo lang op mijn planning staan om een tas te maken maar ik kan maar geen patroon kiezen... ;) Hoe meer ik er zie, hoe meer ik er leuk vind!
    Deze is zeker ook mooi, een echte 'rommeltas' (goed bedoeld hé :) )

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg leuke tas, ik hou enorm van de kleuren die je gebruikte!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit is de eerste Tatanne in deze kleurencombinatie en ik moet zeggen: I like it!
    De kleur van de linten maakt het helemaal af!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten