Doorgaan naar hoofdcontent

Rock Werchter 2015: een fotoverslagje


Het was een aantal jaren geleden dat we nog is naar rock Werchter gingen. Dit jaar zijn we nog is geweest, en wel de volle 4 dagen. Mechelen is niet zo ver van Werchter, dus zijn we we elke dag over en weer gegaan, zo kon ik tenminste toch een beetje goed slapen, kwestie van het 4 dagen vol te kunnen houden.

Een impressie van hoe onze 4 dagen op rock Werchter:







Ik kreeg 5 keer letterlijk kippenvel:
- Royal Blood 1e keer
- Royal Blood 2e keer
- Noel Gallaghers High flying birds
- The Van Jets
- Muse






De catering:
- frieten: 3 maal (autch de weegschaal)
- Kibbling
- Haute dog van Jeroen Meus. Niet goedkoop, maar toch waard om is te proberen.
Maar de 160 km fietsen zullen misschien toch een beetje compenseren, weliswaar met de elektrische fiets, maar toch een heel klein beetje.


Het was niet mijn beste editie ooit, maar het was fijn om erbij te zijn.

Je kan nog steeds meedoen met mijn zomer challenge, laat hier een bericht na met een getal tussen 1 en 999.

Je kan mij volgen: Bloglovin / Facebook / Instagram / Pinterest /

Je kan mij mailen: eefjevanasch@gmail.com

Reacties

Een reactie posten