Doorgaan naar hoofdcontent

Mijn favoriete super-lekker-super-snel klaar dessertje

Omdat het nog een warme dag is en het mij altijd ongelofelijk smaakt, geef ik jullie mijn favoriete dessertje:

Het is snel klaar, bij mij mag zo iets niet te lang duren!

Nodig:

- Platte kaas, ik kies voor de volle, omdat dit toch net iets lekkerder is
- Fruit: aardbeien, pezik, nectarinnen, ..., mijn favoriet is met perziken
- Bloemsuiker
- Eventueel nog extra garnituur zoals chocolade korrels




Bereiding:

- Snij het fruit


- Doe de platte kaas en de bloemsuiker in een grote kom en meng


- Doe het fruit erbij en meng


- Deel uit en garneer eventueel met chocolade


Smakelijk!


Pssst: je kan nog steeds meedoen met mijn give away tot deze avond 21.00u: morgen voormiddag maak ik de gelukkigen bekend!


Je kan mij volgen: Bloglovin / Facebook / Instagram / Flickr / Pinterest / Twitter

Reacties

  1. Ja santé, da ziet er nie slecht uit! Ideaal bij zo'n weer! Thanks voor de tip! :)

    Liefs
    Unique Marieke

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen