Doorgaan naar hoofdcontent

Blog ver-halfjaar-dag + give-away



Zo, morgen is het exact een half jaar geleden dat ik aan mijn blog ben begonnen. Dat deed ik in een opwelling, als goed voornemen voor het nieuwe jaar.

Ondertussen heeft het bloggen mij toch wel al in zijn greep gekregen en ben ik er redelijk veel mee bezig, vraag hier thuis maar is rond...

Tot nu toe is het alleen maar een verrijking geweest, er is op dat half jaar al veel gebeurd.

Voor beginnende bloggers: er is wel 1 nadeel, namelijk de tijd die erin kruipt. Vooral als je een blog over naaien en handwerk wilt maken. Je hebt tijd nodig om iets te kunnen maken, maar erover bloggen vraagt ook veel tijd, waardoor je weer minder tijd hebt om die dingen te maken om over te kunnen bloggen, zodat je minder kan bloggen, volg je nog? Maar voorlopig is er hier bij mij nog geen gevaar voor, ik heb nog wel wat ideetjes en berichtjes klaarstaan. En aangezien het nu toch te warm is om te kunnen naaien, een sauna is nu niets tegen mijn naaiplek (de veranda), is bloggen een goede alternatieve tijdsbesteding!

Ik zie wel aan mijn statistieken dat er toch een paar mensen mijn blog komen lezen, en een aantal van hen heb ik ondertussen ook leren kennen, maar dat is niet iedereen. Dus ik stel voor, als je dit leest, dat je ook even hieronder een reactie achterlaat, zodat ik ook jou kan leren kennen. En wil je naast je lieve 'hallo' nog graag je blog/instagram/facebook/... melden, doe gerust!

Ik ga er van uit dat de meeste mensen die hier komen kijken vrouwen zijn, en dat vrouwen altijd wel een nieuw tasje kunnen gebruiken. Om mijn half jaar te vieren geef ik er niet 1, niet 2, maar 3 weg. Uiteraard zijn ze zelf gemaakt! Laat even in je reactie weten of je graag meedoet en welk je voorkeur geniet. Volgende week zondag, 12 juli, ga ik ze verloten. Uiteraard zou ik het heel fijn zijn als je mij wilt volgen. Onderaan staan de linkjes.




En zo doen we verder naar de 1e hele blogverjaardag zeker! Alvast bedankt aan iedereen die het afgelopen half jaar is komen lezen, heeft gereageerd, mij heeft geholpen, of wat dan ook, ik vond het al zeer fijn! Ik hoop jullie ook.

Groetjes!

Normaal moet iedereen hier kunnen reageren, tenzij je met een smartphone deze blog bezoekt, dan kan het probleem zijn. Als je dan toch wil meedoen, laat een reactie achter op dit bericht op mijn facebookpagina.

Je kan mij volgen: Bloglovin / Facebook / Instagram / Flickr / Pinterest / Twitter

Reacties

  1. he wat leuk. gefeliciteerd! mijn voorkeur gaat naar tas 2. enne... ik ga je volgen via bloglovin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind tasje 1 leuk! Ik ken jou van zien op de naailes van CVo De Melaan. Jij zat in de andere groep samen met de onze.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke tasjes! Vooral het eerste tasje vind ik zeer uniek en leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het eerste tasje vind ik het leukste.
    Een blok heb ik niet maar ik post geregeld maaksels op instagram onder hoorelbeke.delphine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi, ik volg je al een tijdje via Bloglovin. Zelf heb ik geen facebook, instagram, blog,... Ik ben geen zo'n computerfan/-held. Maar ik lees wel graag blogs. Zo doe ik telkens weer inspiratie op.

    Wat de tasjes betreft, ik waag graag mijn kans voor tasje 1.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi, ik volg je al een tijdje via Bloglovin. Zelf heb ik geen facebook, instagram, blog,... Ik ben geen zo'n computerfan/-held. Maar ik lees wel graag blogs. Zo doe ik telkens weer inspiratie op.

    Wat de tasjes betreft, ik waag graag mijn kans voor tasje 1.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi wat een leuke tasjes. Zelf maak ik vooral kinderkleding je kan mij volgen op facebook https://www.facebook.com/poppemieenpoppeman?ref=aymt_homepage_panel.
    Mij voorkeur gaat uit naar tasje nummer 1

    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik volg je al even via bloglovin', Zelf heb ik geen blog of een plaats op het internet waar ik mijn creatieve maaksels post. Ik doe graag mee met de give-away voor het 2e tasje!!
    En dat er nog veel halvejaartjes mogen bijkomen natuurlijk ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi, leuke tasjes! Fijn dat je zo vrijgevig bent. Mijn voorkeur zou uitgaan voor tasje 1.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hallo, ik volg je al enkele maandjes via Bloglovin. Zelf zou ik ook een blog willen starten, maar de tijd ontbreekt momenteel nog! Deze zomer moet het ervan komen! Ha tasje twee geniet mijn voorkeur. Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Proficiat met je leuke blog. De eerste keer dat ik passeer maar met veel plezier volger geworden. Mijn voorkeur gaat uit naar tas nummer 3. Doe zo verder!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooi! Van tasje 3 heb ik er al een paar. Dat lukt zelf wel om die te maken, maar 1 en 2 nog nooit geprobeerd. Dus het zou leuk zijn moest één van die 2 mijn richting uit komen :-)....

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wau het zijn prachtige stukken alle 3 ik wou dat ik er bij is voor mij is het zelfde welke mijn richting zou uitgaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. heel mooi, vooral tasje nr 1 vind ik heel leuk, met die vrolijke zomerse kleurtjes.
    Wanneer ik ga werken gebruik ik nu een grote gele rieten tas, maar door het uitlopen van een flesje cola en een groen stift lijkt hij nu meer op een mislukt verkeerslicht :-( Jouw tasje nr 1 geeft me in alle geval de inspiratie voor een nieuwe werk-tas :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. knap zeg!! mijn voorkeur gaat naar tasje 1 , fleurige kleurtjes
    ik blijf hier lezen , in de hoop ooit tijd en moed te vinden een eigen blog te starten

    hildep@hotmail.fr

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Tasje twee is helemaal mijn ding ik doe graag mee.

    Groeten annemiek

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hallo, proficiat met je ver-halfjaar-dag ! Zo leuk ... doe zeker verder.
    Ik heb een zwak voor tasje 1, ik vind die echt TOP !
    Groetjes, Elvina

    BeantwoordenVerwijderen
  18. 6 maanden, proficiat!
    Een voordeel van het bloggen: je vindt altijd weer de creatieve vibe als je hem even kwijt was, omdat je toch echt wel nodig iets moet bloggen!
    Tasje 3 vind ik superleuk!
    Mijn blog: 100procentelke.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen
  19. oh, ik vind ze alle 3 even geweldig! Dus kiezen wordt moeilijk voor mij.
    Misschien tasje 1 maar dat is omdat ik echt moest kiezen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hey Hey,

    Mij ken je al een tijdje :) Vanop de middelbare school. Voor het bevallingsverlof las ik je blog weinig omdat ik niet de tijd vond maar nu als kleine man slaapt, doe ik die eens open en lees ik hem wel. Mijn voorkeur gaat uit naar tasje 3 al vind ik nr 1 ook wel leuk.

    Groetjes :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Bij toeval kwam ik op je blog terecht ... en je hebt er meteen een volger bij ... en niet alleen omdat je cadeautjes weggeeft, maar vooral omdat ik benieuwd ben naar nog meer ;-).
    Toch doe ik natuurlijk ook graag mee, en tasje twee die heeft zo een beetje mijn voorkeur.

    Psssttt ... ik heb ook een blogje, mocht je even tijd/zin hebben om te piepen ... letoiledemarcel.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ik volg je al ergens van in het begin van dat half jaar geleden... En ik lees je blog nog steeds,even graag, ook op instagram volg ik je... En jij mij ook :-)
    Wat een 3 leuke tasjes! Moeilijk kiezen, maar mijn voorkeur gaat toch naar nummer 1

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wie niet waagt, niet wint... Ik volg je sinds een tijdje geleden digitaal, door een facebookbericht van je... maar in het echte leven kenden we mekaar laaaang geleden!

    Enne, drie hele toffe tasjes, mijn favorieten zijn 1 en 2... Maar het allerleukst vind ik... nummer 2!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Gelukkige ver-half-jaardag!
    ik vind vooral tasje 1 heel leuk :)

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen