Doorgaan naar hoofdcontent

2 paar leuke babybooties

Het mag wel duidelijk zijn dat er hier veel baby'tjes geboren worden. Het is zo leuk om allerlei cadeautjes zelf te maken. De ene keer is dat genaaid, de andere keer iets gebreid en soms iets gehaakt.

Vandaag deel ik graag met jullie 2 kleine gehaakte creaties. Het is niet echt functioneel, maar vooral wel heel schattig.

Ik zag dit boek liggen op de boekenbeurs. Ik keek er is in, legde het weg, draaide wat rond die tafel, nam een ander boek. Ik ging terug naar dit boek, ik twijfelde. Ik heb het nog is weggelegd, ging naar een ander kraam kijken en kwam uiteindelijk toch terug om het te kopen. Voor de prijs moest ik het niet laten liggen. En ik ben blij dat ik het gekocht heb. Het was zo'n zaak van: weten dat je er spijt van gaat krijgen als je het niet koopt, dus ben ik maar gezwicht.

Ik maakte eerst deze sandaaltjes, als extra cadeautje bij het geboortepakket voor Flin.



Deze schoentjes vond ik ook de max. Ik heb ze nog niet gegeven aan iemand. Maar er zijn wel enkele jongetjes op komst.



Is dit een leuk cadeautje? Zouden jullie dit leuk vinden?

Patroon: uit het boek: 'Leuke babybootjes haken' van Vita Apala
Katoen: veritas

Je kan trouwens nog steeds meedoen mijn mijn challenge, geef snel nog een nummertje, hier, en morgen wordt er een vraag gekozen, misschien wel de jouwe. 


Je kan mij volgen: Bloglovin / Facebook / Instagram / Pinterest /
Je kan mij mailen: eefjevanasch@gmail.com

Reacties

  1. dat blijft toch schattig hé, wij hadden als geboortecadeautje voor de bezoeker all stars laten haken door mijn schoonmoeder, want zelf kan ik het niet. Ik zou het wel willen, maar het ligt mij toch niet echt

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten