Doorgaan naar hoofdcontent

1000-vragen challenge: week 5

Het is dinsdag, dus een nieuwe 1000-vragen challenge antwoord. En deze week heeft er zich nog iemand aangemeld om met ons mee te doen, dus nadat je hier en bij Saskia en Stephanie bent gaan lezen en een nummertje hebt achtergelaten, kan je nu ook bij Tamara gaan lezen wat zij antwoordt op de vragen.

De vraag van deze week is voor een keertje een eenvoudige vraag: van unique Marieke, dank je wel daarvoor! (stuur je nog even een mailtje met je adres?)


Hoe laat sta je meestal op?

Ik moet er redelijk vroeg uit. Ik heb 2 werkplekken, voor de ene moet ik iets verder fietsen, dus sta ik er wat vroeger voor op.
Op maandag, donderdag en woensdag om de 2 weken gaat de wekker om 5.50u en op dinsdag en vrijdag en op de woensdag in de andere week om 6.00u. Op dinsdag en vrijdag denk ik, jaah, beetje langer slapen, al dat 10 minuten nu eigenlijk echt verwaarloosbaar is. Maar het is het gedacht dat telt zeker.

Vandaag is een feestdag, dus vandaag geen wekker: joepie!

Ik sta altijd een uur voordat ik vertrek op. Ik heb graag 's morgens nog een beetje tijd om rustig te eten. Ik ben ook altijd wel even bezig met het klaarmaken van mijn eten voor 's middags. Ik maak altijd een vers slaatje klaar. En nog wassen en nog een afwasmachine leegmaken bijvoorbeeld, en een uur is dan zo om.

Aangezien ik een redelijk vast routine heb om op te staan zet zich dat in het weekend ook wel voort. Ik ben dan vaak op dat zelfde uur wakker, maar sta dan nog niet op, dat is iets te vroeg. Meestal ben ik wel ten laatste rond 8.00 eruit. Als ik wakker ben, moet ik opstaan. Ik begin dan al te overdenken wat ik allemaal al kan doen, en ja dan is is het om zeep om te blijven liggen. Ik vind het ook wel fijn 's ochtends, dan is alles nog rustig en je hebt het gevoel van nog een lange dag met veel tijd voor je te hebben. En aangezien mijn vriend eerder een avondmens is en langer blijft slapen is dat ook een momentje voor mijzelf. Ik krijg 's morgens ook het meeste gedaan. Volgens mijn vriend ben ik dan in duracell modus. Mijn batterij houdt het achter niet zo lang in die modus vol, dus kruipt de dees altijd op tijd in haar bedje, om er 's morgens toch weer op tijd uit te kunnen è.

Zijn jullie vroege vogels? Wanneer is jullie beste moment van de dag?

                                         

Wil jij ons ook uitdagen: laat hieronder een reactie na met een getal tussen 1 en 999*, dit kan tot en met vrijdag 18.00u. Uit al de reacties, van ons 4 samen, trekt at random dan 1 vraag waar wij de volgende dinsdag op antwoorden.

Deze challenge loopt een hele zomer lang. De nieuwe vraag wordt op vrijdagavond bekend gemaakt op mijn facebookpagina en instagramaccount.

Als dank voor jullie reacties maken wij een cadeautje voor jou. Als je mij volgt krijg je van mij een attentie, als je Saskia volgt krijg je van haar ook een attentie, net zoals bij Stephanie en Tamara, dus vierdubbele leuke post! Volg je maar 1 van ons dan krijg je enkel de attentie van die persoon, dusssss, liken maar!

Volg mij: bloglovin en/of Facebook en/of instagram
Volg Saskia: bloglovin en/of Facebook en/of instagram
Volg Stephanie: bloglovin en/of facebook en/of instagram
Volg Tamara: bloglovin en/of facebook

* vraag 912, 921, 399, 159 en 45 zijn al geweest.

Wil je graag meedoen aan deze challenge en een blogpost schrijven over dit onderwerp evenals een attentie voorzien voor persoon van wie de vraag komt, laat het mij even weten.

Nota: kom je op deze pagina via facebook of bloglovin kan het zijn dat je niet kan reageren. Probeer dan de pagina opnieuw te openen via je browser. Lukt het je dan nog steeds niet mag je altijd een commentaar nalaten op mijn facebookpagina.

Je kan mij volgen: Bloglovin / Facebook / Instagram / Pinterest /
Je kan mij mailen: eefjevanasch@gmail.com

Reacties

  1. Zo'n herkenbaar verhaal zeg! Ik ben ook een ochtendmens, terwijl Mijne Sjoe dan weer een avondmens is. Ik kruip altijd zo vroeg in mijn bed, nog een boekje lezen, sociale media checken en dan naar dromenland!
    Bedankt dat ik eruit mocht komen! :)

    Ik stuur je meteen een mailtje :)

    Liefs
    Unique Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ohja, ik wil ook graag terug meedoen voor een volgende keer! :)
    Dit keer heb ik vraag 589 voor jullie :)

    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey Eefje,
    Ik ben nog steeds benieuwd naar vraag 26 :-) Onze huisnummer ;-) Ik deed een paar weken niet mee, vergeten, te druk en op vakantie :-)

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh, ook al zo vroeg! Alhoewel ik geen ochtendmens ben, neem ik 's morgens wel graag mijn tijd om goed wakker te worden en mezelf klaar te maken... zo uit bed in de auto zou niets voor mij zijn. En zo'n vrij momentje, dat is wel zalig he :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Uit nieuwsgierigheid ga ik ook maar eens meedoen! En meteen ook de andere blogs gaan volgen, ah ja!
    Ik ga voor vraag 458.

    En ik ben een tussenin mens denk ik. Ik sta niet gemakkelijk op 's morgens (ik ben één van die mensen die de wekker iets vroeger laat afgaan om daarna nog drie keer te kunnen snoozen) maar ik heb er ook wel deugd van om 's avonds op tijd in bed te kruipen. Al valt het regelmatig voor dat ik dan met iets leuks bezig ben en mijn vermoeidheid vergeet!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten