dinsdag 16 juni 2015

Zomerreeks: de 1000-vragen challenge

Kocht je de laatste nieuwe flow al?

Daar zitten altijd vele leuke extra's bij en deze keer is dat een 1000-vragen boekje, een boekje vol vragen om jezelf nog beter te leren kennen. Wie mijn 'mijn eigen' pagina al heeft gelezen heeft gezien dat ik hiervoor het vriendjesboekprincipe heb toegepast, namelijk met vraag en antwoord, zoals in die vriendjesboeken. Ik zou deze pagina kunnen aanvullen met enkele vragen uit dit boekje, maar dan wordt dat wel een hele lange lijst. En het boekje is te leuk om er niet iets speciaals mee te doen, dus ga ik er een zomer project van maken.

Ik zou het mijzelf wel heel gemakkelijk maken door zelf de vragen te kiezen en te beantwoorden, maar veel spannends is daar dan ook niet aan. Dus laat ik het aan jullie over.


Hoe gaan we dit doen?

Elke dinsdagavond, vanaf volgende week, post ik een antwoord op een willekeurige vraag, door jullie gekozen. Ik ga mij er nog extra bij uitdagen om er een passende foto bij te voorzien. Ik vind foto's nemen wel leuk, ik kan er nog veel over leren, en dit kan een manier zijn om anders naar bepaalde zaken te gaan kijken, om andere linken te leggen. Maar ik dwaal af.

Onder mijn post, dus deze is de startpost, kunnen jullie een willekeurig getal noemen tussen 1 en 999, de 1000e vraag is er eentje om mee af te sluiten. Uit alle reacties kies ik op een willekeurige manier (ik zal werken met random.org, dan heb ik dit ook eens ervaren) een vraag uit die ik dan zo eerlijk en volledig mogelijk zal beantwoorden. Als er geen reactie komt neem ik wel zelf een vraag natuurlijk!

Daar ga ik het nog niet bij laten. Heb ik jouw vraag getrokken, dan mag je mij je adres doorsturen, en dan bezorg ik jou een kleine attentie voor het deelnemen aan deze uitdaging van mij.

Dus concreet: laat hieronder een reactie na met een getal tussen 1 en 999, dit kan tot en met vrijdag 18.00u. Ik trek dan 1 vraag waar ik de volgende dinsdag op antwoord. En zo gaan we elke week verder en dit een hele zomer lang. Ik ben heel benieuwd wat dit gaat opleveren en vraag me af hoe hard ik er op zal zweten.


Als je mij volgt op Facebook of instagram kan je op vrijdag direct weten of ik jouw vraag getrokken heb.

Wil je zelf graag meedoen, laat het mij even weten!

nota: Blijkbaar kan niet iedereen reageren op mijn blog, nochtans staat in mijn instellingen dat iedereen dit zou moeten kunnen. Ik ga is uitzoeken hoe dit komt. In tussentijd mag ook altijd reageren op mijn facebookpagina als het jou hier niet lukt, ik neem deze reacties zeker mee.

Je kan mij volgen: Bloglovin / Facebook / Instagram / Flickr / Pinterest / Twitter

12 opmerkingen:

  1. Deze is fantastisch! :) Ik heb het boekje ook in huis gehaald (naar goede gewoonte uiteraard)...
    1000-vragen boekje is zo tof, ook iets helemaal voor mij! Het idee om er iets mee te doen spookte ook al in mijn hoofd, maar nog niets concreet dus. Maar deze challenge vind ik echt su-per leuk!

    Bij deze, random gekozen, zonder spieken, vraagje nr. 856 mag voor mij de spits af bijten!
    Uiteraard duim ik al dat ik gekozen wordt! :)

    Veel succes en plezier met deze challenge, wordt volgens mij een toppertje
    Liefs,
    (Unique) Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een heeeeel leuk idee! Ik lees zeker mee met je antwoorden! Ik ken het boekje flow helemaal niet. Is dat een tijdschrift dat je gewoon in de krantenwinkel koopt?
    In elk geval: ik ga voor vraag 777!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb al enkele jaren een abonnement op Flow, want wat een geweldig magazine! Het boekje is trouwens geweldig! Ik wou er ook iets mee doen op de blog, maar had nog geen exacte plannen ;)

    En nu at random... Vraag nummer 888 (want dat vind ik wel een mooi getal).

    Liefs,
    Miss Pixie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk idee! Ik heb het boekje niet, dus ik doe zomaar een wilde gok, namelijk nummer 111, ons huisnummer :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk idee, zelf heb ik het boekje niet en zeg ik random nummer 48

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel tof idee!! Ik ga voor vraag 14! Wat bedoel je met "Wil je graag zelf meedoen, laat het me even weten?"

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Geen flauw idee wat de vragen zijn, maar laten we vraag nummer 1 niet overslaan..

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk! de flow is altijd goed. Ik heb hem ook, ik zeg vraag 456 ook een leuk getal, of het een leuke vraag is weet ik niet :) veel plezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Voor mij graag vraag nr. 2. Benieuwd wat dit leuke project teweeg zal brengen.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Geen idee welke vragen het zijn, maar ik ga voor 912!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een geweldige uitdaging!
    Ik ben wel benieuwd naar het antwoord op 468 haha

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik heb het boekje ook nog niet, maar ik ga voor 399!

    BeantwoordenVerwijderen