Doorgaan naar hoofdcontent

Le pain français, in een zak

Op het menu voor deze maand, recept 3: de broodzak en recept 18: het koffertje. De broodzak, dat was een fluitje van een cent. Dat koffertje echter, daar moet ik zelfs nog aan beginnen. Het patroon is getekend, de stof ligt klaar, buiten het karton heb ik ook al het materiaal, maar ik vrees toch dat ik er voor 1 keer niet zal geraken deze maand.

Ik heb momenteel veel last van de hooikoorts. En dat maakt mij moe. Sinds een 7-tal jaar heb ik er last van. Ondertussen heb ik ook al verschillende medicatie genomen. Dit leek vorig jaar wel goed te werken, maar nu niet zo. Al dat ik wel lees dat het dit jaar een zwaar jaar is qua hooikoorts. De medicatie zozeer maakt mij niet moe, maar wel het continu snotteren en het ongemak dat het met zich meebrengt. Als ik dus thuis kom van het werk ben ik dus niet veel meer waard.

Over de broodzak kan ik er eigenlijk niet veel zeggen. Het is eenvoudig, snel klaar, en heel leuk als een snel tussendoortje. De zak werd hier ook direct in gebruik genomen voor ons tripje naar Frankrijk. En ze is zeker groot genoeg voor elk soort stokbrood.



                           

Het dekentje is ook zelf gehaakt, daar ga ik het later nog wel eens over hebben.

Stof: soft cactus
Foto's: Lotte

Je kan mij volgen: Bloglovin / Facebook / Instagram / Pinterest /
Je kan mij mailen: eefjevanasch@gmail.com

Reacties

  1. Laat het stokbrood maar komen! Maar succes met de hooikoorts.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hier ook zo veel last van hooikoorts. Gelukkig zit ik op het werk in de airco, dan heb ik er minder last van...
    Leuke broodzak!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie broodzak (en mooi gehaakt kleed!)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die broodzak en dat picknick kleed, heel erg mooi gemaakt. Leuk te zien dat je zoveel plezier beleefd aan het bloggen. Veel succes, Saskia x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hier ook hooikoorts..pfff
    Leuk die broodzak!
    grtjs Saartje

    http://saartjeathome.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten