Doorgaan naar hoofdcontent

De jurk: voorlaatste episode

En die jurk, dat grote project, dat is klaar!

Ik schreef er hier, hier en hier al over.

Het afwerken ging ineens vlotjes. Eens dat al de delen aan elkaar stonden en de rits erin zat, was het enkel nog de mouwtje instikken en de zoom afwerken. Dus was ze, tot mijn eigen verbazing, ineens snel klaar.

Om het schooljaar af te sluiten, wordt er bij ons op de naaischool een grote modeshow georganiseerd. Dat was afgelopen donderdag. Hier heb ik mijn jurk dus moeten showen, en nog wel bij de feestkleding. Helemaal op het einde van de modeshow dus, voordat de bruidjes kwamen. Dat was best wel fijn om te doen.

Ondertussen heb ik ook al een fotoshoot gedaan met de jurk, in het begijnhof van Mechelen. Deze jusk verdient een mooie locatie, vond ik, en het is met rode lopen er al. Deze foto's ga ik echter moeten houden tot de laatste episode over de jurk, na 22 augustus, de grote dag van mijn schoonzus waarvoor deze jurk gemaakt is.
Ik laat jullie wel al 2 foto's zien, van aan de kapstok, om al een idee te geven. Ik ben benieuwd naar de uiteindelijk foto's, ik hoop jullie ook, helaas zullen we nog een tijdje moeten wachten.

De kast op de achtergrond, is mijn kleerkast, gemaakt door mijn ene broer, de schrijnwerker.

Ik moet wel nog op zoek naar gepaste schoenen, jasje en eventueel handtas. Als iemand een goede suggestie heeft, laat maar weten, want van styling heb ik niet zo veel kaas gegeten denk ik.

Om af te sluiten nog enkele foto's van mijn cadeautjes van afgelopen maand, want ja, ik heb alles mogen ontvangen.

Mijn 1e patroontje van compagnie M, de julia. Stof ligt klaar, nu nog tijd vinden om er aan te beginnen, ik kijk er naar uit.

Fijne bon, ik weet nog niet goed wat ik er mee kan doen, ik heb nog even tijd om te kiezen.

En de grootste winst van deze maand, uit zoveel inzendingen,  de schommelstoel. Het relaxt niet alleen, maar is ook een work-out voor de buikspieren, om de stoel aan het schommelen te krijgen. 
Je kan mij volgen: Bloglovin / Facebook / Instagram / Pinterest /
Je kan mij mailen: eefjevanasch@gmail.com

Reacties

  1. Ik blijf jaloers op al je nieuwtjes hier! Love it!

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je maakt het wel spannend met de jurk, ben erg benieuwd om m aan te zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ben benieuwd naar je jurk! En wauw, wat een prachtige stoel heb je gewonnen! Zou hier ook mooi in mijn interieur staan :-) Maar als ik het zo lees minder comfortabel dan het eruit ziet? Of heb ik dat mis?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Amai, wat een fijne dingen heb je gewonnen :-)! Vooral die stoel: wauw!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lucky you, met al die gewonnen dingen!! Die schommelstoel zou hier ook heel mooi staan ;-) En die jurk, die wil ik echt wel eens AAN zien hoor! Maar daarvoor moeten we jammer genoeg nog enkele maandjes geduld hebben!!!!! Hij ziet er in elk geval ideaal uit voor zo'n speciale dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ohhhh ik ben al zo benieuwd naar de aan-foto van je kleedje!
    Geniet van je gewonnen prijzen, de stoel is echt prachtig.
    Liefs.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten