Doorgaan naar hoofdcontent

Over een ander formaat zijzaak.


                           

                           




Voor de verjaardag van mijn nicht, Lotte, maakte ik al de pinguïns. Ik had echter een leuk stofje gevonden, ideaal om recept 12 uit zo geknipt 2 voor haar te maken.

Waar ik met mijn gedachten zat toen ik het patroon tekende weet ik niet, maar het was zeker niet bij mijn patroon. 

Toen in alles ineens begin te zetten bleek ik de grote voorpanden 10 cm smaller te hebben getekend. Opnieuw knippen ging niet, mijn stof was op. Dus moest ik de voeringstof maar aanpassen. Ik maakte voor de zekerheid een testversie om niet een derde keer te moeten knippen. 

Daardoor ben ik er wel wat langer aan bezig geweest, als iets niet direct vlot moet ik het even wegleggen. Het was even doorbijten, maar uiteindelijk maakte ik het nog net op tijd af.

De zak is dus een beetje smaller dan de bedoeling is.



Patroon: recept 12 'zo geknipt 2'
Stof: pinguïns: sevenberry, stoffen van Leuven, gele stof: stoffenfestijn.
Voering: zwarte stof van Ikea.

Foto's:
Model: Lotte
Fotograaf: Gil

Je kan mij volgen: Bloglovin / Facebook / Instagram / Pinterest /
Je kan mij mailen: eefjevanasch@gmail.com

Reacties

  1. Prachtige tas en wat een leuke foto's heb je gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi in beeld gebracht en die 10 cm mist ze helemaal niet zo te zien ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten