Doorgaan naar hoofdcontent

Ienieminiemooiste Evelien

Voor de 'zo geknipt sew along' staat er, na de zak 'zijzaak', voor deze maand ook nog het jurkje, ienieminiemooiste op de planning.

Ik maakte het jurkje voor Evelien, in maatje 74, voor de aankomende zomer.


Ik nam een stofje uit mijn voorraad, gekocht op het stoffenspektakel, van soft cactus, en ik combineerde het met een effen bruin katoentje.

De uitleg in het boek was voor mij duidelijk, alles ging vlot. Enkel het deel onder de oksels zou beter kunnen, het trekt nog wel.


Omdat je ze het niet jong genoeg kunt aanleren, dat je een outfit moet pimpen met accessoires, maakte ik nog een bijpassend zonnehoedje, van een gratis patroontje van purl bee.


Het was de eerste keer dat ik zo'n jong model had, en ik had enkel mijn gsm om foto's te trekken, dus ze zijn niet allemaal even scherp of goed gelukt. Dat beweegt nog veel, zo'n kleintje, en mijn gsm is niet snel genoeg om scherp te stellen. Maar dat is me wel vergeven zeker?







Stof: soft cactus, stoffenspektakel
Patroon: zo geknipt 2, purl bee
Model: Evelien en haar mama (nog is gelukkige verjaardag!)
Foto's: door mij, met gsm

Je kan mij volgen: Bloglovin / Facebook / Instagram / Pinterest /
Je kan mij mailen: eefjevanasch@gmail.com

Reacties

  1. Heel mooi en ook tof met dat hoedje erbij. Helemaal klaar voor de zomer.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super!! En dat zonnehoedje maakt de outfit compleet!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi, en wat een schattig model!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi stofje, mooi kleedje, schattig hoedje en SUPERschattig model!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen