zondag 10 mei 2015

De #femmablogschool in 10 'selfies'

Er werd al lang naar uitgekeken, het blogschool weekend van Femma.

Dit is mijn verslag van wie ik zag en wat ik deed in 10 beelden (dit is voor mij persoonlijk een stoeferspost, mag ook een keertje).

1) Super-voorbereid en spraakwaterval Riet over haar blog 'leven met Liv'.


2) Erika Van Tielen: 'mama, media and more', het spreekt voor zich.


3) Super sympathieke Griet van 'Emma en Mona', wat een fijn compliment op mijn rok!


4) Een fotoworkshop: snel, duidelijk en heel bruikbaar, door Vicky Bogaert van 'silver sixpence'.


5) Workshop bloggen voor beginners van absolute niet-beginner Kathleen van 'verbeelding'.


6) 'Verne en Jasper' blogmama, Soetmin, met tips over zakelijk bloggen.


7) Herman Maes van 'daily bits': technische kant van bloggen: 1 reactie: halleluja!


8) Saartje 'miss fabuleus' met praktische tips rond tijd en plannen van het bloggen.


9) En dit alles was mogelijk door de deskundige begeleiding van Katrien en 'leuke wereld' Lobke.


10) Een lijstje van de andere deelnemers en hun blog vind je hier. Kijk zeker ook bij hen eens!


Het bracht wat ik had gehoopt, nieuwe contacten, fijne ontmoetingen en enorme dosis bloggoesting. 
En dit allemaal op een toffe locatie in MIJN stad 'Mechelen'! Ik hoop op een vervolg.

En lieve mama: een fijne moederkesdag, evenals voor alle moeders! X

Je kan mij volgen: Bloglovin / Facebook / Instagram / Pinterest /
Je kan mij mailen: eefjevanasch@gmail.com

9 opmerkingen:

  1. Zo leuk dat je met iedereen op de foto bent geweest. Het was fijn je nog een keertje tegen te komen. Nog heel succes en vooral heel veel plezier met je blogje!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een interessante workshops! Schrijf je ook een stukje met de 10 beste tips die je aan het weekend hebt overgehouden? 😉

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het lijkt me dat je een heerlijk weekend hebt gehad. :-)
    Ik zag dat je me genomineerd hebt voor de Liebster award, ik voel me heel erg vereerd, maar werd al eens eerder genomineerd.
    Mijn antwoordjes kan je hier lezen:
    http://www.handgemaaktdatsmaakt.blogspot.com/2014/04/in-de-prijzen-gevallen-maal-3.html
    http://www.handgemaaktdatsmaakt.blogspot.com/2014/04/liebster-award-part-2.html
    http://www.handgemaaktdatsmaakt.blogspot.com/2014/04/liebster-de-finale.html

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Superleuk om je weer te zien op een blog event én echt tijd te hebben om te praten (dat kwam er de vorige 2 keer niet van jammer genoeg).

    Toffe foto's, leuke post, ... Ge zijt goed bezig!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk verslagje! Het zag er leuk uit!
    grtjs Saartje

    http://saartjeathome.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen