woensdag 15 april 2015

Een konijn en een beer

Ik ging eens door mijn foto's en vond deze 2 gehaakte knuffels uit de 'oude' doos.

De eerste keer dat ik mij waagde aan amiguri was tijdens een workshop in de winkel van Veritas in Mechelen, al zeker 2 jaar geleden. Ik koos een beertje uit de boek 'forest friends amigurimi'. Ik vond het zo schattig, net zoals de meeste gehaakte knuffels. Het haken zelf van zo'n knuffeltjes valt op zich wel mee, je moet vooral veel tellen, (concentratie!).

Het beertje was leuk en te mooi om zo maar in de kast te steken, dus werd het een cadeautje voor een nieuwe baby, zij was nog een beetje te klein, dus ging de grote zus ermee aan de haal.


Vorig jaar (ik zit in de babyboom-leeftijd) was een andere vriendin zwanger, dus weer een goede gelegenheid om iets uit te proberen, een konijntje deze keer. Met lange flaporen, want dat is het leukste aan konijntjes. 


                                        

Foto's zijn van lang voor mijn blogambities, dus helemaal niet zo 'geslaagd', maar evengoed wou ik ze toch laten zien. 

Patroon beertje: forest friends Amigurumi
Patroon konijn: inside crochet nr 53

Je kan mij volgen: Bloglovin / Facebook / Instagram / Pinterest /
Je kan mij mailen: eefjevanasch@gmail.com

4 opmerkingen:

  1. Zo tof! Ik blijf er bij, ik zal er mij toch ook eens aan moeten wagen. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die twee knulletjes zien er super uit!
    Heel mooi gemaakt :)

    Creatieve groetjes,
    Het hele Veritas-team

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Konijn is echt de favoriet van ons Evelien, ze ligt op ons pop haar verschoonkussen en ze zou uren kunnen spelen met al die oortjes, armpjes en beentjes :-)

    BeantwoordenVerwijderen