Doorgaan naar hoofdcontent

Varkentjes in de modder - taart

Binnenkort is het de verjaardag van mijn vader, een speciale verjaardag dat ik verder niet ga benoemen. Aangezien zijn agenda al goed vol staat, hebben we deze afgelopen zondag al gevierd.

Elke keer is het een zoektocht naar een cadeau, tot Ingrid over varkentjes in de modder - taart sprak. En dit was het. Dit zou hij nooit kunnen raden. Ik vond het heel origineel.


De taart is van chocomousse en de varkentjes zijn marsepein, alles wat hij graag eet.

Hij leek verrast.


De taart valt zwaar, dus was ze wel net iets te groot.

Je kan mij volgen: Bloglovin / Facebook / Instagram / Pinterest /
Je kan mij mailen: eefjevanasch@gmail.com

Reacties

  1. Ooooh! Dit ziet er heeeerlijk uit! (zegt een chocoladefan die al 3 maanden geen chocolade mag eten wegens zwangerschapsdiabetes ;-)).

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat is wel heel spijtig, veel moed! Veel heb ik er ook niet van gegeten, er mogen nog wat kilootjes af. Dus het is allemaal voor het goede doel.

      Verwijderen
  2. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een briljante taart! Ik kende de kitkat rand al wel, maar die varkentjes zijn echt superleuk. Ik ga 'm onthouden voor een volgende verjaardag...

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen