woensdag 25 maart 2015

Shirt recht op recht

De foto's in het boek spraken mij al direct aan, dit leek een fijn projectje.

Het model, waar ik het voor maakte werd net 2 jaar in januari, dus ik vond dit een leuke aanvulling op het cadeautje voor haar verjaardag.

Ik heb haar niet kunnen opmeten, dus ging ik af op de maat die ze momenteel heeft.

Het tekenen van het patroon ging vlot. Het maken redelijk. Hoe duidelijk de uitleg en de foto's ook zijn, toch slaag ik er steeds in om ergens een fout te maken. Ik stikte de hoekjes bij stap 7 verkeerd, waardoor ik dat deel niet meer kon gebruiken. Gelukkig had ik nog een restje over. Blijkbaar ben ik niet de enigste die die fout maakte, te lezen aan andere berichtjes. Dat doen we zeker geen 2e keer meer, want hier ben ik wel vrij zeker van, dat er nog gaan volgen.

   
   
Ik kwam toe met een coupon van 50 cm. Deze kocht ik op het stoffenfestijn in Mechelen. Voor dit projectje is zo'n coupon ideaal.

                                 

Patroon: zo geknipt 2: shirt
Stof: stoffenspektakel
Foto's: door mij

Je kan mij volgen: Bloglovin / Facebook / Instagram / Pinterest /
Je kan mij mailen: eefjevanasch@gmail.com

3 opmerkingen:

  1. Hoe schattig! Moet hier ook eens gemaakt worden!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh zo schattig! En heb jij je eigen labels? Ziet er professioneel uit!

    BeantwoordenVerwijderen