Doorgaan naar hoofdcontent

Nog een tipsy tasje

Op vraag van een collega, toen ze mijn groot tipsy tasje zag, maakte ik nog een tipsy tasje. Ze was al lang op zoek naar een tasje voor specifiek materiaal van haar man. Ze gaf wel enkele voorkeuren mee.

- niet te opvallend, donkere stofjes, niet teveel met print
- geen afstekende rits
- en een lusje om het te kunnen dragen

Voor de gemakkelijkheid heb ik er de paspel dan ook maar uitgelaten.

Toch bleef het nog moeilijk om de ritsflap aan te stikken, het is niet helemaal zonder plooitjes gelukt, maar doordat de stof donker is, vallen ze niet zo op. Ik nam ook breed biaislint voor de binnenafwerking, dat geeft iets meer speling om de naden weg te krijgen.

Ik hoop dat dit mannelijk en discreet genoeg is?



Patroon: tipsy tasjes zo geknipt 2
Stof: De zwarte stof is van Ikea, het print stofje is van Timeless treasures - zuzu grid geo (gekocht bij Madeline de stoffenmadam, in Lier).
Foto's: door mijzelf

Je kan mij volgen: Bloglovin / Facebook / Instagram / Pinterest /
Je kan mij mailen: eefjevanasch@gmail.com

Reacties

  1. Hey Eefje,

    heel leuk om blogjes te lezen van mede-creatievelingen... en zeker leuk als je die creatieveling ook nog kent! Ik heb met plezier gelezen en me al meteen ook volger gemaakt.
    Ik heb goede voornemens om mijn eigen blog ook eens wat nieuw leven in te blazen, dus als je eens niet weet wat lezen.. crealiefjes.blogspot.com ;)
    Groetjes!
    Sara

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen