zondag 8 maart 2015

Blogbrunch boostyourpositivity

Na wat twijfelen (is dit wel iets voor mij) had ik mij ingeschreven voor de blog brunch van boostyourpositivity. Naar een onbekende plaats, vol onbekende mensen gaan, is voor mij toch een beetje uit mijn comfortzone stappen. Maar dit kon enkel meevallen.

Prachtig weer, leuke locatie en een grote verscheidenheid van mensen met verschillende interesses maar een gemeenschappelijke factor om te willen delen met anderen: het recept voor een succesvolle blogbrunch.

Dat een blogpost aanhalen van Kelle (deze) zo'n boeiend gesprek kon opleveren, met mensen die je totaal niet kent, had ik niet verwacht, zeer fijn!



Je kan mij volgen: Bloglovin / Facebook / Instagram / Pinterest /
Je kan mij mailen: eefjevanasch@gmail.com

2 opmerkingen:

  1. Ik kijk alvast uit naar de blogposten die de auto-avonturen bespreken. Achteraf, uiteraard.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hier had ik zeer mooie commentaren op gehoord op de Big Blogameetup - het was zoals ik het hoorde een mooi, zakelijk event zonder dat het te zakelijk zou zijn. Jammer dat ik er niet bij was.

    BeantwoordenVerwijderen