woensdag 25 februari 2015

Poezenfratsen

De laatste week van #boostyourpositivity, en we staan stil bij wat wat we ontspannend vinden.  Iedereen zal wel al is gelezen hebben over het effect van huisdieren, dat het kijken naar je huisdier al je stressniveau doet dalen. En dat werkt bij mij ook zeker. Als we thuiskomen van een dag werken en er staat een poes aan de deur om te zien wie er binnen komt, dan kan er al veel vergeten zijn. Zeker als je zo'n knuffelpoes hebt als wij.

Het gaat bij mij nooit vervelen om ze te zien slapen in al hun houdingen, te zien wassen, spelen.
Ik merk dat de winter een moeilijke periode is voor hun, ze slapen dan veel. Maar het is duidelijk dat de lente in aantocht is, want ze beginnen veel actiever te worden, ondanks dat ze beide gesteriliseerd zijn.

Ik hoop dat deze periode toch snel voorbij is, want het vechten met elkaar, klinkt niet altijd zo leuk. En lang op mijn gemakkelijk gaan zitten is er ook. Iet bij, want ze beginnen op alles te jagen hier in huis. Mijn bollekes wol zijn ineens niet meer veilig.

Ik had hier al is een foto gezet van onze Nixon, nu is ons Nala aan de beurt.


Ik kijk ook graag naar leuke filmpjes met dieren. Als iemand nog een leuk filmpje heeft, laat gerust maar weten!

Je kan mij volgen: Bloglovin / Facebook / Instagram / Pinterest /
Je kan mij mailen: eefjevanasch@gmail.com

1 opmerking: