Doorgaan naar hoofdcontent

Favoriete muziek, happy makers #boostyourpositivity

Mijn favoriete muziek: daar hoef ik niet lang over na te denken. Uiteraard is mijn muziekkeuze niet bepert tot 1 genre of artiest, en hangt het ook af van periode en gemoedstoestand, maar ik word ALTIJD vrolijk van 'Arsenal', en wil daarom graag reclame maken voor hen.
Ik heb het wel voor Belgische bands, en als ik dan moet afgaan op het aantal bezochte optredens springt Arsenal er bovenuit, ondertussen al een keer of 8.
Ze zijn live heel straf en het gaat mij nooit vervelen. Ik ben er niet van in het begin bij, maar het is dankzij een optreden in Zottegem dat ik echt ontdekte hoe goed ze wel klinken. Sindsdien proberen wij er zo veel mogelijk bij te zijn. Zo ook in mei, voor hun 15e verjaardag. Over een goed begin van de vakantie gesproken!
Bij een nieuwe cd is het telkens een beetje wennen, maar hoe vaker ik het hoor, hoe beter ik het telkens vind.
Enkele favorieten:
foto van http://www.arsenal-music.com
En nog vele vele andere natuurlijk.

Ze hebben vorig jaar ook een film gemaakt met live muziek, kippenvel.






Je kan mij volgen: Bloglovin / Facebook / Instagram / Pinterest /
Je kan mij mailen: eefjevanasch@gmail.com

Reacties