Doorgaan naar hoofdcontent

De jurk: week 1

Tussen de boostyourpositivity door, toch nog is een naaiberichtje, want we zijn terug in gang geschoten.

Ik volg de 3e module realisatie in avondschool. Onze blouse is afgewerkt, tijd om te starten met de jurk. En ik ben ambitieus! Geen eenvoudig modelletje, maar een echte uitdaging. Ik heb deze zomer een trouwfeest van mijn schoonzus, en wat zou ik het geweldig vinden om dan een eigengemaakte jurk te kunnen dragen! Daarom heb ik voor iets feestelijks gekozen, wat mijn figuur hopelijk ook flatteert. Maar wat veel patroondelen zijn dat, 16 papieren delen. Dus was het gisteren geen naailes, maar tekenles. Het is toch zoeken waar de delen juist allemaal liggen, letten op de juiste maat, en of het op mijn papier past. Ik wil jullie graag mijn vooruitgang laten meevolgen, en hopelijk heb ik in juni een mooie jurk.

























Iemand suggesties waar ik een rits van 80cm kan kopen die bij mijn stof zou passen?

Je kan mij volgen: Bloglovin / Facebook / Instagram / Pinterest /
Je kan mij mailen: eefjevanasch@gmail.com

Reacties