Doorgaan naar hoofdcontent

Brief aan je 16-jarige zelf #boostyourpositivity

Hey jij, een kort briefje aan jezelf, bijna 13 jaar geleden.

Ik maak het niet te lang, want ik weet dat je er niet voor openstaat, met je koppige fatalistisch zelfbeeld en tonnen onzekerheid. Maar ik kan je zeggen, geloof mij, het komt goed! Ik weet dat je niet kan geloven dat het ooit zou gebeuren, maar je gaat iemand vinden die bij je wilt zijn, die met je wilt samenwonen, en dat al zeker voor een hele lange tijd. Niet direct zoals je hem voor ogen hebt, maar wel iemand waar je je goed bij kunt voelen, jezelf zijn, en die je laat doen in hetgeen je dan graag doet.

Je gaat groeien als mens, je denkt alles al te weten, maar geloof me, je gaat nog veel leren, over jezelf, de mens, het leven, en je gaat je daar zelf nog over verwonderen, over wat je nog kan bereiken.

Je gaat in de sociale sector werken, want je durft het aan om aan jezelf te werken en de grootste uitdaging voor jezelf aan te gaan. Het gaat niet altijd gemakkelijk zijn, maar je wordt gesteund door de juiste mensen, en zeker ook geapprecieerd in hetgeen je doet.

Je koopt een huis, je doorstaat verbouwingen, je neemt 2 poezen en je gaat nog vele leuke dingen doen.

Het belangrijkste dat ik je kan zeggen: nog even volhouden, en het komt wel, de rust. Want het is verdomd moeilijk met al die hormonen en veranderingen die gaande zijn. Het wordt beter!

Geniet van alles wat je doet, want verdorie, de tijd gaat snel!


Je kan mij volgen: Bloglovin / Facebook / Instagram / Pinterest /
Je kan mij mailen: eefjevanasch@gmail.com

Reacties