Doorgaan naar hoofdcontent

#boostyourpositivity: typisch ik

En dat juist op mijn verjaardag, even stilstaan bij wat typisch 'ik' is. Ik heb er niet echt veel over nagedacht vandaag, ik had leukere dingen te doen, waarover later meer!

Een korte opsomming van wat ik zelf denk:
- eens de wekker gaat vlieg ik uit bed en ben ik 100 procent wakker en actief
- tegen de avond aan uitgeteld in de zetel en vroeg in bed
- als ik iets gezien heb dat ik wil, kan ik het niet snel genoeg hebben
- altijd iets om handen willen hebben, anders val ik maar in slaap
- ik heb graag de dingen op voorhand gepland

Een kleine opsomming van wat mijn vriend zegt: 
- een grote bol wol op mijne kop
- de hele stad aflopen en verschillende stoffenwinkels binnen gaan, en toch maar een paar kleine lapjes kopen
- sober, voorlopig enkel water op mijn verjaardag 

Ik zit nog aan de medicatie, dus voorlopig ben ik toch een beetje voorzichtig. Maar sebiet zal er wel een glaasje wijn vanaf kunnen. Schol! Op ieders gezondheid en de mijne ook.

Je kan mij volgen: Bloglovin / Facebook / Instagram / Pinterest /
Je kan mij mailen: eefjevanasch@gmail.com

Reacties

  1. Een beetje laat, maar alsnog een gelukkige verjaardag!

    Tina
    www.driecreatievebijtjes.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten