dinsdag 3 februari 2015

#boostyourpositivity quote

Gisteren nog maar gelezen op de jaarkalender van flow, en ik had direct het idee om hier iets mee te doen. En dan kwam de opdracht van Lilith voor je favoriete quote te plaatsen op dinsdag. Dat is dan zo 1 van die toevalligheden waar ik mij kan over verwonderen en die ik hier al even heb vermeld. 'Dat wanneer je aan iets denkt of ziet, je het ineens overal tegenkomt'. Dat heb ik de laatste weken precies al een aantal keer voorgehad. Daar word ik op een bepaalde manier gelukkig van, alsof het op dat moment de bedoeling is dat je daar mee bezig bent.

Mijn gekozen quote is van Sylvia Plath:


Ik ben van nature uit geen grote babbelaar, maar ik vind het wel fijn om te luisteren naar boeiende verhalen van anderen. In mijn werk is het zeker een groot pluspunt.

Je kan mij volgen: Bloglovin / Facebook / Instagram / Pinterest /
Je kan mij mailen: eefjevanasch@gmail.com

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen