Doorgaan naar hoofdcontent

Start blog

Hallo,

Naar aanleiding van de blog 'Zo Geknipt Sew Along' ben ik ook gestart met een eigen blog, met het idee, er kan er nog altijd wel eentje bij. Groots gaat het zeker niet worden, maar misschien is het wel interessant om te kunnen delen waar ik mee bezig ben, en wie weet wat er nog uit kan volgen? Ik ben graag met mijn hobby bezig, ik denk dat we stilaan van een passie mogen spreken. Ik ben ermee bezig wanneer ik kan, dus veel te weinig naar mijn goesting. Het ene project is nog maar net af of er staan alweer een hoop nieuwe op mijn verlanglijstje. Er is ook zoveel leuks om te maken. Inspiratie is er overal.

Ik moet nog een beetje uitzoeken hoe dit hier allemaal werkt, maar ik hoop snel iets te kunnen posten van de eerste opdracht  van de Zo Geknipt Sew Along, en al de andere dingen waar ik mee bezig ben.
Ik ben begonnen aan recept 4, maar het is nog niet helemaal af. Ondertussen heb ik wel al enkele handige tips van de blog gehaald, die ik direct ga toepassen. Dit weekend wordt er aan verder gewerkt.

Tot binnenkort!

Reacties