zondag 11 januari 2015

Tasje met een hoekje aan



Dit is mijn resultaat van de eerste opdracht voor de 'zo geknipt sew along'. Ik vond het een zeer leuke opdracht. Eenvoudig en redelijk snel klaar, ondanks een serieuze beginnersfout waar ik niet over ga uitwijden..., maar het was gelukkig snel rechtgezet. Ik had al enkele suggesties gelezen en heb ook het driehoekje vergroot, maar het zou nog wat groter mogen zijn in verhouding met het zakje. Omdat ik soms niet al te nauwkeurig ben lagen bij 1 zijde mijn stoffen niet zo heel mooi op elkaar. Daardoor heb ik, voordat ik het helemaal aaneen heb gestikt de handvaten op elkaar gespeld, zodat deze zeker mooi overeen zouden komen, anders had dat een gebruiksongemak kunnen geven.


Ik heb gekozen voor een fris stofje voor deze donkere dagen wat op te vrolijken. Beide stofjes heb ik gekocht op het stoffenspektakel. Ik heb nog een beetje overschot waar ik een agendacover van ga maken, die laat ik binnenkort zien. 

Patroon: recept 4 zo geknipt 2
Stof: soft cactus
Foto's: door mijzelf

Je kan mij volgen: Bloglovin / Facebook / Instagram / Pinterest /
Je kan mij mailen: eefjevanasch@gmail.com

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen