Doorgaan naar hoofdcontent

Fien's olifant

Een klein jaar geleden werd een goede vriendin mama. Aangezien zij helemaal zot is van olifantjes zocht ik een leuk patroontje om een olifantje te haken. Er zijn echt heel veel leuke patroontjes te vinden, maar ik koos dit: http://www.deramores.com/elephant-pattern. Ik vond het een gemakkelijk patroontje maar het viel wel groter uit dan ik had verwacht. Het olifantje heeft gelukkig een grote slurf, want deze heeft hij wel nodig om te kunnen blijven staan.



Daarbij breide ik ook een truitje. Aangezien ik niet wist of het een jongen of een meisje ging zijn, heb ik een kleur en model gekozen dat volgens mij voor beide kon. Uiteindelijk vind ik het meer een meisjes model, dus had ik even geluk! Het patroontje komt uit 'Gemakkelijke baby breipatronen' van Phildar. Dit was het eerste babytruitje dat ik gebreid heb. Ondertussen zijn er nog een aantal bijgekomen. Ik vind het leuk om te doen, het is meestal eenvoudig, en snel klaar. En geef toe, oh zoooo schattig.


Patroon: deramores en Phildar
Wol: olifant: catania; truitje: apilou: beide van Veritas
Foto's: door mijzelf

Je kan mij volgen: Bloglovin / Facebook / Instagram / Pinterest /

Je kan mij mailen: eefjevanasch@gmail.com

Reacties

Een reactie posten